الصفحة 2 من 2 الأولىالأولى 12
رؤية النتائج 11 إلى 18 من 18

الموضوع: تعليقات على نسخة نهضة التحالفات و اقتراحات

ياليت تكون فيها سيرفرات بسرعه x3

مع خالص الشكر والتقدير

بتوفيق

الايجابيات حلوة بس السلبيات والمشاكل كتيير السبب هو سهولة تمرير الجواسيس علشان تحافظ على نسبة توازن التحالف ف الاقليم علشان تبدا تستلم نقاط نصر بتضيف اى حد حتى لو مزرعة تحالفك علشان تحافظ على عدد سكان معينة تكون اكبر من 50% ف الاقليم ودى من اكبر المشاكل لو كانت نقاط النصر على الهجمات او الدفاع او النهب كانت هتكون افضل بكثيير يعنى ف فكرة جميلة وهى العشرة الاوائل الخاصين بكل اسبوع على حسب الترتيب توزرع نقاط النصر ودا هيقلب السيرفر 180 درجة بدل ما تترك الاهتمام بالجيش وتطور مبانى وقرى وبس هتطور جيش وتنهب وتطور مبانى علشان تحالفك يكون الاول وتكسب اعلى نقاط او هتكون المراكز الاخرى وتكسب نقاط اقل وبصراحة الفكرة جميلة وهتزيد من حماس اللاعبين

صورة رمزية Caesar

شكرا لمرورك اخي
    __________________________________________________ ____

Caesar
    Community Manager
    Travian Legends SA, EG

مدير مجتمعات ترافيان العربية للسيرفرات السعودية و المصرية

بصراحه النسخه رائعه ولكن ينقصها حوافز المنافسه لايوجد معجزه ولايوجد اي حافز للقتال النسخه ممتازه ولكن نعيش بسلام والسيرفر موحد وهذا هوا العيب الوحيد

مشكور على طرحك الرائع

عجبنى تمرير القوات لسرعة الدفاع عن اعضاء التحالف
    و دمج القوات لسرعة تدريب جيوش كثيرة .
    انطلاقة سريعة برفع كل مستويات الحقول الى 10
    100 ذهبة لكل عضوية

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    والله انا شايف ان اكبر عيب فيها اننا فزنا بالسيرفر الاماراتى ومخدناش ولا حتى وسام بتفشخر بيه فى السيرفرات التانيه
    والله حرام بعد ما يحصل تحالف b.h على السيرفر 19 الاماراتى نهضة التحالفات ما يحصل على شئ ويبدء فى سيرفر جديد من غير اى تكريم له

السلام عليكم لو سمحت اخي الكريم مده السيرفر الحالي roa x2 كم بالظبط وهل هي ثلاث شهور أم اكثر ؟؟؟